نقد ما و فرا زمینی ها

نقد ما و فرا زمینی ها
پیش گفتار
      عده ای در غرب با طرح و ایجاد شبه و تصور،  می خواهند بگویند که تمدن جهان از فرا زمین آمده است،  فقط به هر صورت و با هر ترفند،  نمی خواهند بگویند که از ایران و تمدن کهن جی بوده است.  دروغ های فرا زمینی خود را با نشان داده چند اثر باستانی و دوران کهن،  و گفتن اینکه اینها سفینه هستند و موشک بوده اند،  و کلاه فضانوردی می باشند،  و یا این سنگ های بزرگ کار بشر نمی تواند باشد،  چنان پرت و پلا می گویند،  که خودشان هم اغفال می شوند.  درست مانند داستان بهلول،  که چون دید بچه دارند سربسرش می گذارند،  بدروغ گفت ته بازار غذا می دهند،  وقتی دید بچه ها دویدند رفتند،  خودش هم یک ظرف برداشت دوید تا غذا بگیرد.
   تصویر انوش راوید در تخت رستم،  مشروح در اینجا،  عکس شماره 3290.  در یکی از همین پرت و پلاهای فرازمینی خواندم،  که تخت رستم محل فرود فرازمینی ها بوده است!.
   توجه :  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.
لوگو تاریخمند و اندیشه ورز شوید،  عکس شماره 1607.
برگه 429 تابستان 1388 پیوست تحلیل های متفاوت جدید است.
. . . ادامه دارد و بازنویسی می شود . . .
ادامه پیش گفتار
      ایرانیان در تاریخ نویسی سنتی و بویژه در تاریخ نویسی سنتی کلاسیک قرن بیست،  اغراق آمیز رفتار کرده،  و علاقمند به ایجاد هیجان بودند،  این موضوع در فولکلوریک ایرانی هم جا دارد.  اما قرن جدید زمان برخورد علمی برابر با موازین و قوانین علمی قرن است،  و باید هدفمند بود،  هدفمند گفت و نوشت،  و کلاً بود و باش علمی داشت.
      اینروزها اینترنت پر شده از داستان های مختلف، مانند:  ما و فرا زمینیها، زمین تخت، دروغهای تاریخ، نظم نوین، هفت کشور، جنبش دروغهای تاریخ،  تاریخ ایرانی،  تاریخ ترکی و... بسیاری موارد دیگر.  این به نوبه خود خیلی خوب است،  که ایرانیان و فارسی زبانها قدرت انتشاراتی افکارشان را پیدا کرده اند،  و راحت می توانند بگویند و بنویسند.  اما تمام اینها نیازمند جمع بندی در دانش های نوین قرن جدید است،  تا بتوان آنها را پذیرفت.  اگر ایرانیان سادگی در قبول هر موضوعی را ادامه دهند،  وضع علمی و تولیدی و سیاسی کشور از این هم که هست بحرانی تر می شود.  
عکس ها و تعریف ها
      عکس شماره 5616.  عکس های نگاره هایی از موشک مانند،  که می گویند اینها را در گذشته از روی موشک های فرا زمینی به تصویر کشیده اند،  گویا بشر نمی توانسته کار مهمتری از فرا زمینی ها یاد بگیرد،  و فقط چند سنگ نگاره و یا مجسمه گلی و سنگی سبک دوران کهن و باستان از فرا زمینی ساخته است.  اینگونه آثار بمنظور آتش بازی جشن نوروز در تمام جهان بوده است،  توده های چوب و شاخ و برگ را بصورت پیکان می ساختند،  و جوانان در میان آن پنهان می شدند،  و با آتش زدن آن جوانان از میان آن فرار می کردند،  درست چیزی مانند عبور سیاوش از آتش،.  امروزه هنوز در چند نقطه از جهان همین کار را می کنند،  در یک فیلم مستند که بهزاد در بی بی سی از جزیره زنگبار تهیه کرده بود،  در جشن نوروز جوانان همین کار را می کردند،  و شادی و تشویق دیگران را داشتند.
   عکس توده های آتش در جشن نوروز کردستان عراق،  امروز دیگر جوانان بمنظور نشان دادن شجاعت در میان این توده قرار نمی گیرند،  تا از آتش فرار نمایند،  عکس شماره 5870.
      عکس چهار دختر،  دو تا تازه عروس 14 ساله گریان ماسایی با آرایش مخصوص،  خیال پردازان فرا زمین و ارابه خدایان،  اینگونه تصاویر در سنگ نگاره ها را فرا زمین،  و آرایش آنها را آنتن های مخصوص ارتباط با فرا زمین می گویند و خواهند گفت،  عکس های شماره 7670 و 7671.
   عکس نمونه سنگ نگاره ای،  که خیال پردازان فرا زمین می گویند،  کلاه فضانوردی است،  درصورتیکه این کلاه خود،  مخصوص رزم های چوب بازی است،  و هم اکنون در قبایل زولو و ماسایی استفاده می شود،  و از الیاف گیاهی درست شده است،  عکس شماره 7672.
     عکس مبارزه ورزش رزمی با چوب قبایل سوری در جنوب اتیوپی،  از فیلم مستند جهان ما،  عکس شماره 7674.  اینگونه کلاه خود های رزمی،  که با الیاف طبیعی هر منطقه است،  در گذشته و سرزمین های دیگر بسیار زیباتر ساخته می شدند،  و خیال پردازان دروغگو در ما و فرا زمینی ها،  اینها را در سنگ نگاره ها،  کلاه خلبانی یا فضانوردی تصور کرده اند،  و خود چون بهلول به دروغشان باور کرده اند.
   مهم:  عزیزان اغفال ترفند ها و چاخان های دشمنان تاریخ نشوید.
   عکس تعدادی از ماسکها و لوازم مراسم دینی آفریقایی،  که اگر در سنگ نگاره باستانی به تصویر کشیده شود،  خیال پردازان آنرا فرا زمینی خواهند گفت،  عکس شماره 7673.
      عکس تعدادی از افراد قبیله ای با ماسک مخصوص،  که بهشت فلسفه بافان ما و فرازمینی ها است،  در جستجوها بنویسید:  asaro papua new guinea  و عکسهای بیشتر ببینید،  من از سایت زیر گرفتم
http://www.beforethey.com ،  عکس شماره 7657.
   توجه:  جهت اطلاع بیشتر و دیدن عکس های مشابه داستان فرا زمینی،  در جستجو ها بزبان انگلیسی و فارسی بنویسید:  مردم ماسایی، مردم زولو، ماسک های آفریقایی و...،  سپس ببینید که آثار سنگ نگاره های تاریخی،  هم اکنون هم در میان قبایل وجود دارد.  آثاری که از ابتدای تمدن،  که تمدن کهن جی بوده است،  طی هزاره ها در تمام جهان پخش گردیده است. 
دیسک های سنگی دروپا   Dropa
      سال ۱۹۳۸ یک گروه کاوشگر باستانی،  با سرپرستی دکتر «چی‌پوتی» به رشته کوه «بایان کارا اولا»،  در کشور چین رفتند،  و در غار های این کوهستان بزرگ،  آثار تاریخی حیرت ‌انگیزی کشف نمودند.  مشخص بود که این آثار تاریخی متعلق به یک فرهنگ قدیمی می‌‌ باشد،  منجمله صدها دیسک سنگی در کف یک غار در زیر گرد و غبار ضخیم قرار داشت،  که حاصل مدت های طولانی سکون بود.  قطر یک از این دیسک‌ها به ۹ اینچ می‌‌رسید،  و در قسمت مرکزی یک برش دایره ‌وار و شیار حلقوی داشت.  ظاهر آنها نشان می‌‌داد،  که گویی دیسک ‌های نوعی  گرامافون باستانی متعلق به ده تا دوازده هزار سال پیش هستند.
      عده ای از باستان‌شناسان می‌‌گویند:  احتمالا این صفحه‌ها متعلق به سفینه ‌های فضایی می ‌‌باشند،  که از نقطه ‌های دوردست با زمین برخورد کرده‌ اند،  و آنها توسط افرادی هدایت می‌‌ شدند،  که خود را «دروپا» می ‌‌نامیدند،  و این صفحه‌ها بقایای همان سفینه‌ها هستند.
   عکس سنگ های دروپا،  جهت اطلاع بیشتر در اینترنت به فارسی بنویسید، " سنگ های دروپا"،  یا به انگلیسی  Dropa Stones"" و اطلاعات بیشتر بگیرید،  فقط یادتان باشد در این باره دروغ و پرت و پلا زیاد گفته و نوشته اند،  عکس شماره 5952.
   نظر انوش راوید:  سنگ های دروپا آثار بازمانده از تمدن کهن آتلانتیس یا تمدن کهن جی می باشد،  فقط خارجیها نمی خواهند بگویند،  که اینها از تمدن های ایرانی بوده اند،  و مجبور به خیال پردازی فرا زمینی هستند.  منجمله در پرت و پلاهایشان می گویند،  برخورد سفیه با زمین،  حتی درک نمی کنند،  سفینه ای که به زمین برخورد کند،  دارای تکنولوژی خیلی پیشرفته است،  نه چند عدد سنگ عهد عتیق.
   توجه ــ  جوانان باهوش متخصص ایران،  بیایید با قدرت تمام از فرهنگ و تاریخ خودتان دفاع نمایید،  و پرت و پلاها و دروغ های غربیها و دشمنان تاریخی ایران را افشا کنید.  بدین منظور مطالعه و پیگیر وبلاگ انوش راوید پیشنهاد می شود.
سنگ های جالب ایکا
      ایکا نام شهری است،  که مرکز استان کواستال می باشد،  و در 300 کیلومتری شهر لیما پایتخت کشور پرو قرار دارد.  این شهر در حاشیه بیابان آتاکاما و نزدیک رودخانه ایکا بنا شده است،  جایی میان کوه و اقیانوس آرام،  و فاصله چندانی با نازکا ندارد.  در این شهر سنگ هایی یافت شده اند،  که به سنگ های ایکا معروف شده اند،  و از آثار باستانی ایکاست.  اکثر طرفداران نظریه فرازمینی ها با آن آشنایی دارند،  اما داستان این سنگ ها از نظر محققان بسیار مخدوش است،  زیرا غربیها نمی خواهند بگویند،  که مردمی از تمدن کهن جی،  آشنایی کامل با پیدایش و تاریخ زمین داشتند،  و آنها این علم و داستانها را در گذشته های دور تر به پرو منتقل کردند.
   عکس سنگ های ایکا،  عکس شماره 7067.  آنها در واقع مجموعه ای از سنگ های اندوزیتی هستند،  که سطح آنها پوشیده از تصاویر دایناسورها و فناوری پیشرفته است،  و آن را متعلق به عهد باستان می دانند.  همان طور که در تصاویر نیز پیداست،  اندازه سنگ ها متفاوت است.  مطابق ادعای هایی  سنگ ها را در حوالی شهر های اکوکاجی و ایکا یافت شده اند.  جهت اطلاع بیشتر در اینترنت بنویسید:  سنگ های ایکا یا به انگلیسی:   ica stones،  ولی تمدن کهن جی و کلنی نشین های این تمدن در ایرلند و انگلستان و دیگر نقاط جهان را بخاطر داشته باشید،  قبلاً در اینباره زیاد نوشته ام.
   ــ  دایناسور = دایو = دیو اصطلاحی امروزی + نا = زیاد + سور = بزرگ، جشنواره،  در کل می شود دیو بزرگ بزرگ،  این واژه نشان می دهد در تمدن کهن جیرفت،  از دایناسور شناخت کامل داشتند.  دایو = دا = بلند + یو،  دار = دا + ر = علامت وابسته.  جهت اطلاع بیشتر به معنی نام شهر ها و روستا های ایران بروید.
دیو و دایو
   دیو در ایران باستان ــ  در شاهنامه فردوسی آمده: .... اوست که کشتی بر آب راند و از کشوری بکشور دیگر رفت،  پنجاه سال هم در انجام این کار بود.  چون این کارها را بپرداخت،  پای فراتر نهاد،  بفر کیانی تختی ساخت،  بگوهر اندر نشانده و بهر جای که خواستی رفتن.  دیوها آنرا برداشته از هامون به آسمان بر افراشتی،  خورشید سان در آن تخت نشسته در هوا همی گشت...  مشروح در اینجا.
   عکس فرکیانی جمشید،  و پرواز آن برای سفر،  عکس شماره 2505،  البته در شاهنامه فردوسی منظور دیو باسوادها و متخصص های آن دوران می باشد،  که توانسته بودند با دانش خود تختی بسازند،  که توانایی پرواز داشته باشد.  ولی در تصویر های یکی دو قرن اخیر دیو و دیوان را با اشکال ترسناک شبیه انسان نما کشیده اند،  درصورتیکه دیو از دیواندار و دیوان می آید،  (دی = روز + و = دارنده جایگاه) که قبلاً "و" را در واژه وتن (وطن) تشریح کرده ام،  (دیو = دی + و = روزدار، روزنویس).
      اما دیو ترسناک اصطلاحی امروزی چیست،  و واژه آن چه بوده است،  بمنظور آگاهی ابتدا باید سنگ های ایکا را ببینید و بدانید.  دیو ترسناک توهمی امروزی،  دایو یا در واقع دایناسور بوده است.
ما و فرازمینی‌ها
نوشته فرهاد فروتن از فیسبوک
      در این نگاشت می‌خواهم بر خلاف نگاشت‌های پیشینم درباره یک گفتمان همگانی که به تازگی گسترش شگفتی یافته سخن بگوییم یعنی درباره فرازمینیان.
      با مطالب یا ویدئو‌های فرازمینیان که در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون منشتر می‌شوند و به اشتراک گذاشته می‌شوند کاری ندارم. من با ایدئولوژی که در پشت این قیبل سخنان نهفته است کار دارم. اینکه چه ایدئولوژی‌ای داستان فرازمینی‌ها را می‌سازد و منتشر می‌کند و هدفش از این کارها چیست برایم سوال است؟؟؟ تصاویر بسیاری از یوفوها در اینترنت موجودند که بیشتر آن‌ها برساخته و جعلند این ویدئو‌ها را با کمی استعداد می‌توان با نرم‌افزارهایی به نام maya, aftereffects, edius, vue و... ساخت.
      اما چرا صاحبان این ویدئو‌ها و تصاویر دست به جعل اینکارها می‌زنند و نیز چرا برخی از آدم‌ها اتفاقات گذشته را به یوفوها پیوند می‌زنند.  سوال بسیار بزرگی است چرا هیچکدام از اندیشمندان گذشته ملاقاتی با فرازمینیان ننوشته‌اند،  ولی اکنون ملاقات‌هایی در گذشته با فرازمینیان اعیان می‌شود.  تلاش برای اثبات فرازمینی‌ها به هر طریقی که شده؛  سوال برانگیز است چرا برخی بسیار می‌کوشند بودن فرازمینیان را اثبات کنند.  بی‌شک ایدئولوژی‌ای پشت این تلاش‌ها نهفته است.
      از سویی دیگر ما شاهد تلاش‌ها و کارهایی هستیم،  که قصد دارد تلاش گروه نخست را نقش برآب کند اینان برعکس گروه نخستند،  در پشت تلاش اینان هم ایدئولوژی‌ای نهفته است.  گروه نخست تلاش دارند وجود فرازمینیان را اثبات کنند،  و گروه دوم در تلاشند سخنان آنان را بی‌ارزش و جعل بنامند.  در این دو گروه انسان‌های بسیاری با گرایش‌های گوناگون قرار می‌گیرند.  آنچه بیش از هر چیز مهم است دخالت دادن علم و ابزارهای پیشرفته در اثبات یا عدم اثبات وجود فرازمینیان است.
      تمام علم کیهانشناسی ما و تمام دانستنی‌های ما درباره آسمان از فیلتر ناسا عبور می‌کند.  کدام یک از شماها به ماه یا مریخ رفته‌اید،  کدام یک از شماها با تلسکوب‌های پیشرفته آسمان را رصد کرده‌اید،  شما از کجا می‌دانید که مشتری چند قمر دارد،  یا از کجا می‌دانید که خاک مریخ سرخ است از کجا می دانید،  که منظومه شمسی چند سیاره دارد،  آیا شما این اطلاعات ر ا خودتان تجربه کرده‌اید،  یعنی سفینه ساخته‌اید یک به یک به کرات آسمان رفته‌اید،  آیا به درستی و نادرستی اطلاعات درباره آسمان اعتقاد دارید،  آیا مطمئن هستید که همه چیز درباره آسمان منتشر می‌شود.  چه بخواهیم چه نخواهیم باید بپذیریم که تمام این معلومات از فیلتر ناسا عبور کرده،  و به ما رسیده است.
      شگفت‌آورست با افکار و دانستنی‌هایی که از آن خودتان نیست،  می‌کوشید بود یا نبود فرازمینیان را اثبات و انکار کنید.  آنکه اثبات می‌کند نه خود به آسمان‌ها رفته است و نه خود به تنهایی علم و ابزار علمی مطالعه آسمان را دارا می‌باشد،  و جالب اینجاست آنکه رد می‌کند هم نه خود به آسمان‌ها رفته و نه خود به تنهایی علم و ابزار علمی مطالعه آسمان را دارا می‌باشد.  پس ملاحظه می‌کنید تلاش برای بود و نبود فرازمینیان به ایدئولوژی‌های فردی و هویت فردی بازمی‌گردد،  این تلاش، کوششی برای بود یا نبود فرازمینیان نیست،  بلکه جنگی است بین ایدئولوژی‌ها.
      فرازمینیان به حاشیه رفته‌اند این ایدئولوژیها هستند که با یکدیگر سر این موضوع هم می‌جنگند.  با این ایدئولوژی‌ها میخواهند خوراک فکری به مردم بدهند مردم جوامع را درگیر مسائلی که کسی چیزی درباره آنان به درستی نمی‌داند مشغول کنند،  میخواهند خط فکری به مردم بدهند درباره مسائلی که خودشان دوست دارند به اندیشه مردم جهت دهند و اندیشه‌ آنان را از آگاهی‌های بینادین،  صلح، آرامش، دوستی، برابری و...  دور سازند.  گروهی موافق فرازمینیان و گروهی مخالف آنان.  آنان کارگردانند که در کار جهت دهی به اندیشه‌ هستند،  و مردم با سناریو‌هایی از پیش نوشته شده سرگرم نمایشند،  و برخی چقدر کودکانه در نقش‌شان غرق شده‌اند.
تصویری از داستان فرازمینیها،  عکس شماره 8689.
    نظر انوش راوید:  مطالب منتشر شده از جانب عاشقان فرازمینی،  همه  دروغ و حقه بازی برای اغفال سادگان است،  کوه های طبیعی را هرم فرازمینی می گویند،  اشکال دیگر طبیعی را همینگونه و با فتوشاپ و دستکاری در عکس و فیلم،  ساخته فرازمینی می گویند.  قصد اصلی تولید کنندگان این پرت و پلاها همان است که آقای فروتن در نوشته بالا گفتند.
      لینک زیر ماسک های بومیان است،  که گاه در سنگ نگاره های قدیمی تصویر شده است،  و شیادان فلسفه فرازمینی،  آنها را فرازمینی در گذشته می گویند.
   عکس کلاه خود های دلاوران ایرانی جنگ ایران و عراق،  عکس گویا است،  اما امروزه بسیاری از جوانان ایران،  خیلی بی خیال مرز های تاریخی و جغرافیایی کشور هستند،  عکس شماره 7181.
. . . .
مستند های مربوط
مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری
 آبی= روشنفکری و فروتنی،  زرد= خرد و هوشیاری، قرمز=  عشق و پایداری،  مشروح اینجا
    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  انوش راوید،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.
   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری وبلاگ بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید،  و در جهت علم مربوطه وبلاگ،  با استراتژی مشخص یاری نمایید.
   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.
ارگ ایران   http://arqir.com